Ruiterclub Lottum

Pony- en Ruiterclub Lottum

Voorzitter:
Vice-voorzitter:
Penningmeester:
Secretaresse
Bestuursleden:

Jac Wagemans
Martine Beerends-Kuijl
Piet de Boer
Jikke Verhaegh, via rclottum@gmail.com
Dianne Seuren
Diana Kleeven-Jeucken
Ben Verheijen

Wedstrijdsecretariaat:

Martine Beerends-Kuijl (pony's)
Diana Kleeven-Jeucken (paarden)

Aantal rijdende leden, per 1 januari 2019:
4 ponyleden
27 paarden leden
Verder nog 61 steunende leden.

Aanmelding kan bij de voorzitter, of via de mail rclottum@gmail.com

Lidmaatschap

Wanneer je lid wilt worden zijn er diverse mogelijkheden:
  • Lidmaatschap zonder gebruik rijhal/buitenbakken en zonder instructielessen.
  • Lidmaatschap met gebruik van rijhal/buitenbakken, zonder instructielessen.
  • Lidmaatschap met gebruik van rijhal/buitenbakken, met instructielessen.
Alle leden worden aangemeld als lid bij de K.N.H.S. (tenzij zij/hij ook bij een andere vereniging lid is).
Voor de kosten van de verschillende lidmaatschappen s.v.p. contact opnemen met Jac Wagemans.

Zowel tijdens het indoorseizoen als  het outdoorseizoen worden er springlessen en dressuurlessen gegeven. Alle lessen worden gegeven door gediplomeerde instructeurs.
Wil je lid worden en instructielessen volgen, dan is het mogelijk om eerst 5 proeflessen te volgen. (voor meer info s.v.p. contact opnemen met de voorzitter)

Van alle leden verwachten wij inzet bij de extra activiteiten zoals, verkoop paardenmarktloten, hulp horeca paardenmarkt, indoor- en outdoorwedstrijden, verkoop eieren tijdens de eierenactie, etc.

Privacy Policy

Het privacy policy beleid van de Pony- en Ruiterclub Lottum vind je hier.

Wedstrijden

Als de ruiter kiest voor deelname aan een wedstrijd, zijn er verplichtingen:

  • Lidmaatschap van de K.N.H.S.: Elk lid van de ruiterclub is lid bij de K.N.H.S.
  • Aanvraag startpas: Bij elke combinatie ruiter/paard hoort een aparte startpas. Vanaf 1-11-2013 kunnen ruiters, binnen onze vereniging, zelf hun startpas aanvragen via "Mijn KNHS" . De ruiter ontvangt de startpas dan thuis inclusief factuur. De ruiter is dan zelf verantwoordelijk voor de juiste aanvraag en ook voor eventuele tijdige afmelding.
  • Let goed op! Afmelding van de startpas en het lidmaatschap vóór 30 november ! (of via rclottum@gmail.com). Bij afmelding na 1 december ben je verplicht het volgende jaar lid te blijven en kan de startpas niet meer worden afgemeld. Deze kosten hiervan zijn wij als club verplicht te betalen aan de K.N.H.S.
  • Alle ruiters dienen zelf zorg te dragen voor inschrijven/aanmelden en betalen van de startgelden. 
  • Een uitgebreide wedstrijdkalender is te vinden op de site van de regio: www.knhsregiolimburg.nl.
  • Het indoorseizoen is van 1 oktober t/m 31 maart en het outdoorseizoen is van 1 april t/m 30 september.

Als je de uitslag van je gereden wedstijd op de site van de ruiterclub vermeld wilt hebben, dan moet je deze mailen naar: ben.verheijen@tele2.nl.
In de mail dan de plaats van de wedstrijd, naam van de ruiter en naam van  pony of paard, discipline en klasse waarin je rijd, evt proef nummer en natuurlijk de prijs vermelden.
Als je dit liever per SMS of whatsapp  doet, kan dit natuurlijk ook, het nummer is dan 06-21518436.
Wil je deze vermelding ook in het plaatselijke Mededelingen of Mini Koerier hebben staan, dan moet je de uitslag voor maandag 18.00 uur doorgegeven hebben.



Verdere informatie is te vinden op de volgende sites:
www.knhs.nl
www.knhsregiolimburg.nl